Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Duscha i socker.

Permalink0
God kväll.

Idag skulle jag kunna duscha i socker, jag har varit så sötsugen och as trött. Omställningen med maten och inget socker tar mer på kroppen en man tror. Jag trodde inte jag va sån sockerätare, men ack så fel jag hade. Men jag stod i mot och städade toaletten i stället. Gjorde även mig en smoothie på fil, grädde och hallon. Dämpade det lite faktiskt. Men det är ju värst dom första dagarna innan suget lägger sig. Har ju varit ute å gått och joggat tre dagar i rad nu och i morgon blir det träning med syster. Om jag håller på såhär ett tag nu och det inte visas nått på vågen eller på måttbandet, då blir jag arg !
 
Har ju varit ledig, så har städat och donat. Va en sväng på rusta med mor, hittade lite små saker. Man ska inte gå in där, för man köper alltid nått. Men jag köpte ju saker som vi behövde, tycker jag iaf :D Sen raka vägen hem och lagade mat, hittade ett recept ur Gi-tidiningen.
 

Biffar med curry och wokgrönsaker även tagit i naturella cashewnötter. Va jätte gott faktiskt och man blir mätt fort, man behöver inte äta så mycket. I morgon ska jag göra nått annat, kul att laga mat nu när man lär sig lite nya och nyttiga recept.

Hittade en sida på internet idag, http://www.sneakersnstuff.com Om man köpte två par converse skor så fick man andra paret för halva priset. Så klart att jag inte kunde motstå det. Så det blev dessa två par.


Kunde inte motstå dom ! Converse kan man ha till allt. Fest, mjukisbyxa-dag eller till vardags. Går aldrig i klackar. Har aldrig tyckt jag passar i det och man får ju gräsligt ont i fötterna. Har det om det är fest kanske, men inte annars. Känns för "fint" på nått sett. Men snyggt på andra, men inte på mig.
 
Hoppas ni har haft en bra dag !
 
 
Till top