Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

I morgon.

Allmänt Permalink0
God kväll.

I morgon är det midsommar. Känns overkligt, vadå midsommar ? Känns som en helt vanlig vecka. Bara att det är mer att göra på jobbet. Inte så farligt ändå som vi trodde, men det kanske kommer i morgon... Hoppas inte eftersom jag jobbar då också. Men bara till kl tre, vet fortfarande inte vad vi ska göra. Inget planerat ! Känns som att det inte kommer hända så mycket. Blir inget med familjen iaf, mor jobbar till kl 22 och min farmor & farfar är i sin stuga på Öland.

Vill att denna helgen ska vara över nu, eller hela juli. Så jag kan få gå på semester ! Hoppas att juli går fort som bara den... Längtar tills vi åker till Palma nu, skulle kunna vara i värmen i flera veckor om det skulle gå. Men man kan inte få allt här i livet. Då hade man inte haft nått att längta efter eller drömma om.

Sen längtar jag lite till efter sommaren, för då ska jag sätta i mitt kära löshår igen (jag vet, jag är knäpp) Men som min frisör sa, nu vet du hur det känns i kort hår och du passar i det. Nu slipper du gå och undra. Det är väldigt sant, jag trivs i kort hår. Men jag trivs mer i långt hår och jag ångrar inte mitt stora steg till kort hår. Men saknar mitt löshår och kunna locka håret. Jobbigaste är bara att det är inte roligt när håret växer ut i denna frisyren jag har nu, kommer i en sån längd när man inte kan göra nånting med det. Men det får jag leva med !

Nu ska jag mysa ner mig i våran otroligt sköna och stora soffa.

image description
Lite shopping gör en glad :)

Glad midsommar !
Till top