Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Lägenheten.

Allmänt Permalink0
God kväll.

Sitter i sängen och somnar snart, känner mig trött och kroppen ännu tröttare. Tränade på morgonen med syster, gick bra och jag svettades som en gnu. Det va skönt efteråt och nu ska jag inte ligga på latsidan längre. Nu ska det tränas två gånger i veckan igen, om jag inte blir sjuk som jag brukar bli när jag sätter i gång med träningen. Men min kropp kanske har vant sig lite mer vid att träna nu...

Efter träningen åkte jag hem och duschade, vidare till Rusta där jag köpte en jätte söt byrå med två st korgar. Tänkte ha den i hallen i den nya lägenheten, den passade perfekt i hallen där. När jag va på väg hem ringde min farmor, vi skulle ut och gått med hundarna. Men vi skippade det, hon hade köpt med sig två bakelser i stället haha. Blev en fika hos farmor & farfar, alltid lika trevligt !

Hann även med att gå till den nya lägeheten också. Torkade av skåp och hängde upp dom nya gardinerna i sovrummet. Blev himla bra, ska bara stryka dom också. Satte bara upp dom så jag skulle se hur det såg ut. Sen plockade jag upp lite annat och fixade lite, längtar verkligen nu ! Det jobbigaste är att städa, inte alls roligt. Det är ju tur att jag inte bor så stort, man ska ju verkligen städa allt.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, ska upp i tid. Blir en fika med Alexandra i morgon. Hoppas på fint väder i morgon och inte nån j*vla blåst, sånt j*vla skit väder har det varit idag ! Inte roligt att ha hund såna här dagar. Blåser bort varje gång man går ut och Atrejo tycker inte om det heller. Går som en snigel långt bakom mig, får dra honom.

Ha en bra kväll !


Fick upp lite påsk ris idag :)


Pasinen i köket är uppsatt och lite annat.



Till top