Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Helgens bravader.

Permalink0
God kväll.

Sitter äntligen i soffan och slappar ! Varit en trött dag, äntligen är det måndag i morgon och jag är ledig. Jag ska sova sååå länge. Helgen har varit bra, i fredags åkte jag & Alexandra till Jkpg, vi shoppade och åt. Hur mysigt som helst. Hittade jätte mycket ! Det roligaste av allt, är att jag äntligen hittade skor. Fick det andra paret för halva priset. Ett par festa skor och ett par vita vanliga skor, så nöjd med mina köp. Man blir verkligen glad av att shoppa, länge sen jag hittade så mycket.
 
Igår va vi här och festade lite, helt galet va det. Blev lite högljutt med 5 killar, så grannen kom ner och klagade. Men han va ju inte mycket bättre själv, full va han och kom ner med sin hund som va lös. Sprang in här, tur att inte jag hade Atrejo då. Om jag hade haft det så hade det blivit bråk ! Inte nog med det så stod hans kärring på balkongen och skrek "Håll käften" när vi stod där ute och rökte. Klockan va 21,45 när dom klagade, man får spela och leva rullan till kl 23 på helgerna. Roliga grannar man har...
Blev lite för mycket av det goda igår, som vanligt så ska Alexandra börja tjata om shots på fyllan, så efter den va jag helt knas. När vi stod och rökte ute, så trillade jag bakåt. Pang sa det, så låg jag ner. Inte bra att gå ut och festa i nya höga klackar och inte bra med shots. Har blåmärken över hela underarmen, där gick det utför. Länge sen jag va så full, aldrig mer så ! Det är inte roligt alls. Har haft sån ångest idag, tur så kom Alexandra. Vi åkte och köpte mat. Åkte hem till Cecon och slappade i soffan, behövde skratta idag. 

Det va min helg, hoppas ni har haft en bra helg.
 
Aj !!
 
 
 
 
 
Till top