Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Sömn.

Permalink3
God kväll.

Vaknade för en stund sen, så skönt att sova. Sömn är det bästa som finns just nu! Man har ju vant sig vid att man är trött 24 tim om dygnet, så när man väl får sova så är det verkligen jätte skönt. Lilla prinsen sover fortfarande, han har varit vaken mycket på dagen idag. Så nu sover han väl ruset av sig, vill inte gå och lägga mig än. För han kommer vakna snart och va hungrig. Då är det bara jobbigt att vakna igen och jag har ju sovit en stund nu. 
 
Mor (mormor) va här idag, hon har äntligen kommit hem från Turkiet. Dessa två veckor har verkligen varit ett prov på tålamod. Haft våran hund på heltid. Brukar ju turas om att ha honom, ingen kan förstå hur det varit om man inte har hund själv och är ensam med en nyfödd hela dagarna. Han ska ut 3 gånger om dagen och samtidigt ska jag anpassa Amin till detta. Det har inte varit kul, men vi har ju varit ute mycket. Dom som har ställt upp är ju mina vänner Sandra & Cecon. S hade honom några dagar och C har varit ute med han 2 gånger. Vänner är bäst! Och min syster har varit här 2 gånger så jag kunde gå ut med han själv.
Så nu är hon hemma igen, skönt det.
Köpte med sig Converse hem till mig.
 Tack mor ♥
Behövde uppmuntras lite och då hjälper ju faktiskt skor.
 
Har inte så mycket mer att skriva, mitt liv handlar ju mest om blöjbyte, ammning, sömn och gos just nu. Men jag trivs. Men man vet inte hur det är för man har fått barn själv, hade kunnat vara lättare. Säger inget mer! Men en stark kvinna reder sig själv har jag märkt dessa 2 veckor.
 
Hoppas ni får en bra helg.
Obeskrivlig kärlek och du kommer alltid komma först! ♥
 
 
 
#1 - - Mickis:

Tycker du verkar vara en super morsa!!! Det är verkligen inte lätt att pussla ihop allt själv!! 😞
& din kille verkar väl inte spec engagerad.. Tråkigt!
Men hans familj då? Bryr de sig om amin och dej? Det är såå viktigt med avlastning!!

#2 - - Sandra:

Tycker oxå du verkar vara en supermamma som fixar allt själv!! Jag vet hur det är med barn och hundar, men jag får lägga till antal både på barn och hund haha!! Men visst det är ett pussel med rastning och matning!

#3 - - Emelie:

Tack så mycket hörni :)

Till top