Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Long time.

Permalink2
God kväll.

Detta inlägget tog lång tid innan jag skrev igen, men har inte haft blogg lust. Men i kväll fick jag lite blogg lust och tänkte skriva lite för alla som vill läsa.
I dag blev det en fika på stan med mina vänner Alexandra & Cecon. Blev inte lika lång fika som förr, eftersom A har en bebis hemma och C hade med sig lilla Teo som blev rastlös efter ett tag. Men vi hann uppdatera varandra om vårat liv och skratta som man gör med sina vänner. Glad att dom finns♥ 
Efter fikat blev det en power walk med min kära roliga vän Milton. Blir alltid på bra humör när man umgås med han. Vi gick hela 7 km. Det regnade och blåste, men det va skönt ändå. Vidare hem till mig, där vi åt glass och drack kaffe. Moffade i oss som belöning på våran power walk och så blev det ju givetvis en del skratt som det brukar bli när man umgås med han.
 
Har även suttit med körkortfrågor nu, gjort fas C 30 miljoner gånger och klarar inte det. Blir galen snart!! Men ska inte ge upp, ska försöka göra det förbannade testet varje dag tills jag klarar den. Vill bara dra av mig håret och slänga datorn ut genom fönstret. Men ska inte ge upp! Måste ta mitt körkort ganska snart.

Har även blivit brunett igen. Va länge sen nu och ja nu har jag äntligen satt i mitt älskade löshår igen. Jag älskar det! Men nu har jag råd med det och då lät jag min unna det. Även klarat av att spara, så tack vare lyxfällan så har jag kunnat sätta dit mitt löshår igen. Jag är fast i löshårträsket för gott, kommer ta bort sen igen och göra ett uppehåll på några månader så mitt naturliga hår får vila. Men kommer nog aldrig sluta så länge jag har råd! Så roligt att folk verkligen bryr sig om mitt löshår, alla frågar har du satt dit det igen? Öh ja! Roligt att ett löshår kan bli så stort samtalsämne. Men jag unnar dom det, har dom nått att snacka om. 
 
Hoppas ni har haft en bra kväll!
 
 
 
 
#1 - - Monia:

Ska du och mr m ha bebis?? Grattis isåfall:)

Svar: Ja det ska vi ha :) vem är du?
Emelie

#2 - - Monia:

Jag brukar handla på Ica och visst ser man en liten kula!! Gud så spännande och grattis!
Följer gärna dig här i bloggen!

Grattis och lycka till lyckliga du :) /monia 53

Svar: Tack :)) ja det är spännande! Får du göra om du vill.
Emelie

Till top