Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Böllopsfest.

Permalink1
God kväll.

Tänkte uppdatera lite om vad som händer i mitt liv för dom som är intresserade. I lördags va vi på bröllopsfest i Skövde, för min kära bror och hans fru. Det va lyckat! Men något jobbigt att va på fest med 80 personer som dricker när man är höggravid. Men det va roligt också, nån komiker uppträdde som va helt knasig. Känner inte till honom, men alla som kommer från Skövde gör det. Det va kul! Åkte hem med syster samma dag, va hemma halv 3 på natten. Så jag deckade direkt när jag kom hem kan jag säga. Men första gången jag va på bröllopsfest faktiskt. Nästa gång kanske är mitt eget bröllop, vem vet.
 
Är trött och nervös nu när det börjar dra ihop sig, på lördag är det beräknad bf. Men det är bara 5% som föder på beräknad dag. Får väl se när han vill komma ut, men är nervös nu. Har fått lite små värkar och sammandragningar, men det kan man gå med länge utan att det händer nått. Men jag längtar som bara den efter honom nu! Önskar jag kunde spola över förlossningen och bara ha han i famnen. Nästan alla kvinnor har ju gått i genom det, när det väl händer så är man så inne i det. Man är starkare än vad man tror! Man klarar mycket mer än vad man tror.
 
Dags för bröllopsfest.
 
Hoppas ni har haft en bra dag!
 
 
#1 - - Andreas Håkansson:

Hej, såg dig precis på Lyxfällan (antar att det var en repris) Kanske lite konstigt att googla upp dig men det var himla kul att se dig ta hela saken med ett leende och inte skylla på saker utan istället rätta till det.

Lycka till med graviditeten och den kommande tillökningen, önskar dig det bästa!

Mvh Andreas

Svar: Tack så mycket :)
Emelie

Till top