Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ibiza.

Permalink0
God kväll.
 
Sitter i soffan och njuter av min ledighet. Har gått på ledighet nu, känns helt overkligt. Känns som att jag ska börja jobba i morgon. Tar ett tag innan man kan varva ner helt och hållet, men känns underbart att inte ha nån tid att passa eller tänka på matlåda. Bara kan vara ledig och vila!
Idag har jag varit en sväng i Stensjön, fikat med Alexandra & lilla Frej. Va trevligt! På lördag ska man dit igen, vi är ett gäng tjejer som ska dit på den årliga klänningsfesten, som Alexandra har haft några år nu. Alla måste komma i klänning. Bara hon som kan komma på en sån sak haha. Men ska bli kul! Jag är den ända som kommer vara nykter tror jag. Men det gör inget, jag kan köra hem och jag slipper vara bakis.
 
Igår va vi hos barnmoskan och lyssnade på hjärtat. Han har lagt sig neråt nu, inte fixerad. Så han kan fortfarande ändra på sig. Men lagt sig "redo" och jag har ju känt att det trycker neråt. Framförallt har han tryckt på min kisse blåsa, får gå på toa jätte ofta. Är i V.35 nu och närmar sig med stormsteg. Jag har tvättat alla bebis kläder idag, kändes overkligt. Har lite att fixa med innan han kommer och ska packa bb-väskan. Kommer nog bli jätte nervös då, men man ska ju ha den redo. Man vet ju aldrig när det händer! Men han kan hålla sig i magen ett tag till.

Har även skaffat mig en ny bil, en liten Seat Ibiza Tsi Style 2014. Ska hämta den på onsdag, så kul!! Äntligen en egen bil. Slipper jag låna min mors hela tiden, känns taskigt att ha hennes hela tiden.
Min pärla.
 
 
 
 
 
Till top