Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Massage.

Permalink1
God kväll.

Är lite slö idag, varit på massage. Min snälla mor hade Emilio så länge, hennes jobbarkompis har precis utbildat sig till massör. Så va hemma hos henne, va verkligen jätte skönt! Han är ju inte så lätt längre och bilstolen är så tung. Så det va verkligen välbehövligt!
Hon har även hjälpt mig att packa, för snart går flytten. Om jag ska vara ärlig så packade jag ingenting, utan det va mor som gjorde det. Så min dag har varit bra, inte behövt packa och varit på massage. Tur att man har sin mamma, utan henne skulle livet va svårt♥
 
Tur att Emilio har mig, han ska få veta att hans mamma gör allt för honom och hur mycket jag älskar honom när den dagen kommer och han förstår. Han ska få veta vad jag har gjort för honom. Han är det bästa som hänt mig och den som öppnar sin käft om nått annat den blir det synd om. Jag kommer gå över lik för honom! Ingen ska någonsin komma och försöka bestämma nått om honom. För det är jag som tar hand om honom 24 tim om dygnet. Det är jag som burit på honom i 9 mån och fött honom. Så är det med de!
 
Måste bara säga en sak, när man fått barn själv så märker man hur fjantigt bebis-världen kan vara. Alltså vissa mammor, så fjantigt så jag spyr! Idag har vi pyntat vagnen. Vem fan har tid med det?! Så himla puttinuttigt. När man är en mamma ska man se ut på ett visst sätt också. Helst ska man se ut som 40 år när man är närmare 30 år. Man ska vara som en 40 åring också. Alltså man hinner bli så gammal, tro mig! Allt kan inte vara tipp topp hela tiden. Vem orkar hålla på så?! Allt är så himla bra på alla sidor på internet, men inom dom fyra väggarna är det inte så himla bra. Man har inte det bra jämt, spyr på det! Funderar faktiskt på att ta bort fb om jag ska vara ärlig. speciellt där ska man skryta om sitt liv.
 
Nu fick jag det sagt.
Nu ska jag göra varm choklad.
Ha en bra kväll!
 
 
#1 - - ulle:

Så sant! håller me dig!precis som man tycker mer om dom som skryter!? snarare tvärtom:) jag har ej facebook å har aldrig haft, därimot instagram har jag. Har du instagram? Ha det bra! :)

Svar: Ja så är det! Trött av att läsa allt. Ja det har jag :)
Emelie

Till top