Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

3d lash fiber mascara.

Permalink3
God kväll.

Sitter i soffan och njuter av att sitta lite själv, egen tid. Stackarn hade ont i magen när jag matade honom, skrek rätt ut. Magknip, så jobbigt när dom inte kan säga vad som är fel. Tycker så synd om honom då! Men han somnade till slut. På onsdag är han 3 mån, det går verkligen fort. Kan inte fatta att jag haft honom så länge och ännu mer overkligt är att han är min ♥
 
Har hittat en sån super duper bra mascara, 3D Fiber Lash Mascara. Beställt från England från ett privat företag. Helt sjukt långa ögonfransar får man.
 Får man den i en sån liten söt ask. 300kr och det är värt det!
Finns inte i sverige, kanske kommer hit sen. Men Sverige brukar vara så sena med allt nytt.
 
Jag har äntligen hittat en lägenhet, en jätte fin trea. Nytapiserad och nya golv med stor balkong. Dock så ligger den på andra våningen, men så värt det! Så den 1 jan går flytten om inte nån vill ha min lägenhet tidigare då. Jobbigaste är ju själva flytten, usch. Nu har man ett barn också. Förbereder mig på några jobbiga dagar. Men måste ju flytta. Vill att han ska ha ett eget rum, kommer göra det så fint.
 
Nu ska jag gå och lägga mig.
God natt!
 
 ♥
 
 
#1 - - michelle:

vart beställde du den ifrån,? letat som en galning??

#2 - - Hanna:

Hej, har försökt hitta hemsida där jag kan beställa men hittar inte? Hjälp! btw love ur blog

Svar: Hej! Den beställde jag av en tjej från USA på instagram. Men hon skickar inte till Sverige i gentligen, isf måste man beställa mer från henne tyvärr :/
Emelie

#3 - - Anna Maria:

Hej gumman, jag köper min från en svensk hemsida som är jätte bra och dom säljer dessa för 279 kr :)
Dom har massa olika underbara produkter.
Här e deras hemsida www.LaDore.se

Svar: Åh tack så mycket för du tipsade om detta :) har den funnits där länge?
Emelie

Till top