Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Försvann.

Permalink0
God kväll.
 
skrev ett långt inlägg om påsken osv, men råkade trycka bort det och det va förra veckan. Men detta inlägget ska jag ej försöka trycka bort. 
Lite sent att skriva om påsken kanske... Men gör det ändå. Den spenderade jag, mor & Emilio i Skövde hos min bror. Va skönt att komma bort till landet med höns och kaniner på gården haha. Emilio träffade en liten söt flicka, min brors fru systers barn hon är bara 2 mån yngre än honom så 7,5 mån. Dom satt mitt i mot varandra och tog i varandras ansikten och pratade på deras bebis språk. Så söta! Han fick även sina första påskägg, kläder och godis. Men det blev inget godis för han, lite för liten. Man ska ju inte vänja dom vid socker när dom är så små och socker är inte bra. Ska jag säga som vräkt i mig kladdkaka idag, men jag kan inte låta bli en gång i mån. Jag är sur och måste ha choklad. Så det fick bli det idag och jag njöt verkligen. 
 
I helgen blev det utgång med tjejerna. Förfesten spenderade vi hemma hos Cecon och det va jätte trevligt. Mycket skratt och dans. Men utgången kunde kvittat, det sög verkligen på hotellet, vi skulle åkt till Jkpg som vi tänkt först. För det va verkligen slöseri med tid. Men va roligt med tjejerna iaf. Så vi går aldrig ut i nässjö mer om det inte är nått speciellt som det typ aldrig är här. 
 
Va och hämtade ut min fina guld iPad idag, så fin leksak. I bland får man unna sig fina leksaker till sig själv också och inte bara till sitt barn. 
 
Ska köpa ett par löparskor på lördag, ska gå till Intersport där min syster jobbar nu för tiden. Så hon ska hitta ett par bra för mina fötter. Tänkte börja löpa lite, tråkigt att bara gå hela tiden. Efter kladdkakan idag behöver jag verkligen jogga lite.
med det säger jag hej då!
 
 
 
 
 
Till top