Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Röv natt.

Permalink2
Godkväll.

Sitter som ett spöke i soffan, denna natten har varit så jobbig. Sömn brist så det skriker om det! Emilio är sjuk, förkyld och feber. Kan bero på tänderna också, men jag har ju ont i halsen. Han har krånglat, vaknat va 15 min och skrikigt. Han har sovit på mig, jämte mig och i sin egen säng. Inget blev bra, tyckte så synd om honom. Önskar jag kunde ta bort det så jag fick det istället. Just vid såna tillfällen igår natt så önskar man att va två st. Jag får göra det jobbet som två ska göra. Så när man har ett sjukt barn också, det är ju jätte smidigt. Men han har fått alvedon nu och somnat i sin säng. Så jag hoppas och håller mina tummar att nästa natt blir bättre och att jag får sova!
 
Igår blev det en sväng till A6 med min kära farmor. Skulle åka in och fixa present till Cecon, eftersom vi ska fira henne på lördag. Så frågade jag lilla farmor om hon ville hänga med. Så det blev mat på Ikea och en sväng på A6. Hon hittade ett par jeans och jag köpte också ett par, blev Joggerjeans i boyfriendmodell.
 Skit sköna, blev även lite kläder till Emilio. Han växer ju så fort, så man hinner knappt med.
Han kommer bli så fin min prins.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka hinna med en dusch innan han vaknar.
Hoppas ni får en bra dag!
 


 
 
 
 
 
 

 
 
 
#1 - - Anonym:

Skaffa ny pvän eller lämna sonen varannan helg till pappan

Svar: Hahahaha det va de roligaste jag har hört, lämna sonen varannan helg. Tycker att pappan ska flytta ifrån sin mamma först och skaffa ett eget hem. Sen träffa sin son som han ska först.
Emelie

#2 - - Anonym:

Man kan väl ha hand om sitt barn även om
Man bor hemma hos sina föräldrar? Är
Väl bra avlastning för dig?

Svar: Varför är du anonym om jag vet vem du är? Hade varit jätte skönt, men tänker inte på mig själv. Utan min son! Så sluta diskutera med mig om detta.
Emelie

Till top