Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Linasmatkasse.

Permalink2
 
God förmiddag.
 
Sitter i soffan efter en stressande morgon. Vi har sämst tvättider där jag bor, antingen kl 07-14 eller 14-22. Plus att jag får gå i genom en lång korridor med 5 tunga dörrar. Med Emilio! Som tur är kan ju han gå nu, så duktig är han och är ens inte ett år än. Men snart den 1 juli och då blir det kalas med släkten. Jag ska göra tårta, kusin William ska hänga med och handla till kalaset på fredag. Hoppas det är fint väder den dagen så vi kan sitta ute på gården. Men verkar ju faktiskt inte bli nån sommar...
 
Tillbaka till det jag skulle skriva om, tvättstugan! Haha. Jag börjar ångra att jag flyttade hit, längst upp och världens längsta korridor för att tvätta. Jag va för snabb när jag tog denna lägenheten, men jag gör jämt så. Allt ska gå fort, annars skiter jag i det eller blir skit sur. Så jag har faktiskt börjat kolla runt lite på hus. Hyra ett litet hus utanför Nässjö nånstans. Med trädgård och inga trappor, kan man bara gå ut och sätta sig. Slipper massa trappor när vi ska ut med Atrejo också. Men det negativa med att hyra hus är att det oftast är kallhyra, vilket blir dyrare på vintern. Men kanske är värt det... Eller hitta en lägenhet på första våningen. Får se hur det bli, min prins kanske kommer ridande på en häst och tar oss utomlands till ett stort hus och värme, ja tack! 
 
Äntligen nått min målvikt, 65 kg. Gått ner 15kg sen jag ploppade ut honom, gick fort i början. Men dom sista 4 kg har suttit fast. Gick och gick, inget hände. Men sen jag har börjat jogga så har jag gått ner. Men är ju fortfarande inte nöjd, kommer aldrig bli det. För hård mot sig själv hela tiden. Nu vill jag gå ner 2 kg till, får väl se hur lång tid det tar. Sen är jag nöjd! Tror jag.
 
Fick ett telefon samtal förra veckan, är lite små nervös. Men inget jag kan dela med mig av än innan det är helt säkert att det blir så, så håller lite på det! 
 
Har gått med i Linas matkasse, får hem mat och gör efter recept. Så skönt att få hem maten till dörren, så värt det! Gott är det också. Igår blev det fläskkarré med anchochilli och äppelsalsa. 
Ingen bindningstid och man kan gå in på sin sida och avboka, välja vilken vecka man vill ha kassen. Bara att man gör det 8 dagar innan leverans. Kostar 299kr prova på kasse och 399kr sen. Valde kasse för två! 
www.linasmatkasse.se
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 
#1 - - Sara:

Hej(: opererade Ivan letterfors dig? Vad betalade du för din bröst operation? Kan du rek kliniken du va på? Mvh Sara

Svar: Hej! Ja det gjorde han :) jag betalade 36 tusen. Men en tjejkompis gjorde där nu och betalade mycket mer så priserna har ju gått upp :/ men jag är super nöjd!
Emelie

#2 - - Sara:

Min skulle kosta 34, beror nog på hur mkt man ska lägga i, o vilka förutsättningar man har & vilka inplantat kanske man väljer? Kul att du är nöjd, han ska va en av Sveriges bästa på operationer. Hade du ont länge efter? Mvh Sara

Svar: Ja det är nog så😊 ja jag hade jätte ont och min mamma fick hjälpa mig i typ 2 veckor. Men beror nog på hur hög smärtgräns man har osv.
Emelie

Till top