Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Shoppat

Permalink0
Godförmiddag.
 
Ligger i soffan och vilar, passa på när Emilio sover. Varit ute på en jogging tur utan barnvagn. Min kära mor kom hit och hade han så länge. Behövde komma ut på en tur själv! Va så skönt. Trodde inte jag kunde jogga den rundan utan att stanna, men det gjorde jag! Men jobbigt va det ju, men inte joggat på flera år. Men om man bara andas rätt så är det mindre jobbigt. 
Även varit på jobbet och fått mitt schema tills jag börjar jobba i agusti. Min chef har försökt att sätta mycket dagtider. Hade bara kväll på mitt gamla schema innan. Går ju inte när man är ensamstående. Så har bara 5 kvällar i mån nu. Tur att jag har min bästa mamma som kommer hjälpa mig på veckorna dom dagarna jag jobbar kväll. Om inte jag hade haft henne och min syster hade det aldrig funkat. Uppskattar all deras hjälp så mycket! 
 
Även nätshoppat lite, unnar mig lite nu när man får tillbaka på skatten. Fick ju skicka tillbaka löparskorna jag beställde, va för små. Så gick ner till Intersport där min syster jobbar. Hittade ett par Nike rosa som va 30% rabatt på, jätte fina. Men inte hämtat ut dom än. Ingen bild än tyvärr. Men bild på det jag skickade efter i förrgår. Från Zalando.se
 
Ska shoppa lite till lilleman också, men bättre att handla i affären till honom, om det inte passar. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha en bra dag!
Till top