Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Vad händer med Sverige?

Permalink0
Jag måste skriva av mig lite av ren och skär ilska! Vad är det som händer med Sverige?! Jag blir så arg. Vi kvinnor i Sverige ska behöva gå runt rädda mitt på ljusa dagen, ska vi behöva vara rädda i vårat egna land?! Ska jag behöva tänka på vad jag har på mig när jag är ute i joggingspåret eller ute och går?! Ska jag behöva ha på mig ett lakan!! För ni era äckliga vidriga äckel inte ska behöva bli upphetsade. Jag ska kunna ha på mig vad jag vill utan nån ska göra nått. Jag känner mig i säker längre utan rädd för att jag ska bli våltagen eller bli nedslagen. Detta är skrämmande. Jag känner mig inte säker när jag är ute mitt på dagen med min son. Ska det behöva vara så?! Snälla politiker, poliser och medmänniskor gör nått!! Det måste hända nått nu. Flera tjejer i Nässjö där jag bor som blivit antastade mitt på dagen, en 14 årig tjej för helvete!! Är Sverige så naiva så dom tar in vilket äckel som helst. Pengar eller människor säkerhet i vårat egna land? 
 
Ni vidriga kräk där ute som gör det, jag spottar på er!! Vad får er att göra detta när ni har fått komma hit från krig. Till ett land som hjälper er?! Hoppas ni brinner i helvetet. En sak är säkert om jag ser något sådant här så kommer jag inte stå och titta på. 
Sorgligt, men jag är glad att jag fick en son! Tycker synd om allas döttrar som ska behöva växa upp i detta. 
 
Godnatt!
Till top