Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Föreläsning.

Allmänt Permalink3
God eftermiddag.

Har precis varit ute med Atrejo. Kallt va det igen, bajs!
I dag har jag varit och jobbat, gick segt på jobbet i dag. Gick segt för dom mesta som satt på fast i dag. Vet inte va det va... Vi borde ju varit mer motiverade med tanke på att vi va på föreläsning på stora hotellet i Jkpg igår och lyssnade på Rolf Laurelli, en utav sveriges bästa säljare. Vi va där i från kl 9,00-17,00. Så det va en lång dag, sitta och lyssna i så många timmar det är rätt jobbigt. Men det va jätte intressant, man tog till sig väldigt mycket utav av det han sa. Han hade rätt i så mycket, men han kanske inte blev utsädd till sveriges bästa säljare utan andledning. Så det va bra att vi vann vårat mål, annars hade vi inte fått den föreläsningen. Grymma vi är!! haha.

Är lite på smått irriterande humör i dag, vet inte varför. Men stör mig på det mesta i dag och nästan på alla i min omgivning. Kanske har hormonrubbning... Nä så i alla är det nog inte. Jag tror att jag bara är trött och trött, behöver nog lite sömn bara...
Man blir så trött på sig själv när man bara klagar och klagar, man hör sig själv. Man ska tänka posetivt fick vi höra igår.
Ett posetivt tänkande skapar ett positivt handlande. Ett positivt handlande skapar ett positivt resultat. Du själv kan se till att det blir så.
Det är ju sant men lite svårt att tänka så jämt kanske... Men man sa tänka så jämt. Jag är bra!

Ha en positiv dag.

                                                          

                                                                                Påskdagen, försökte rocka stol.
#1 - - Alexandra:

Okej. jag förstår. Har jobbat ganska mycket senaste tiden. Jag kan va med en stund på fredag, ska antagligen köra sen men det blir nog senare. Vi hörs KANSKE innan annars så ses vi på fredag. Ska vi gå dit ihop? Jag bor ju på vägen. Puss

#2 - - Frissan:

Vad har du gjort med ditt hår? Har du klippt i löshåret själv??

#3 - - Emelie:

Nu vet jag inte vad du syftar på vad jag har gjort med mitt hår... Ja jag har klippt det själv.

Till top