Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Red face.

Allmänt Permalink0
Här kommer bilder på kräftan efter en hel dag i solen.



Har legat i solen hela dagen ute hos Farmor & farfar. Har Grillat med hela tjocka släkten, så det va skönt att komma hem nu. Va ju inte en unge heller, utan 6 st. Jag höll på att bli galen. Skrik och ingen som lyssnar när man säger till dom. Jag fattar inte hur min farbrors tjej pallar med alla dessa ungar. Hon har ju inte 6 st ungar, men 4 st. Dom andra va min andras farbrors ungar. Asså ungar, aa jag har inga ord efter en hel dag med ungar. Fatta mig inte fel nu, jag gillar barn. Men inte 6 st samtidigt, sen är dom ungarna inte så lugna heller. Nää fy skönt att va hemma nu haha. Ganska trött på barn-skrik nu. Räcker med Atrejo som va helt galen när alla sprang runt. Han skällde och hoppade. Fick hälla en kanna vatten på han för att han så varm stackaren. Inte lätt med mycket päls.
Väldigt roligt samtalsämne, barn och hundar. Men så har min dag sett ut, barn och hundar.

I morgon är det måndag igen. I dag känner jag att det är inte så tråkigt med måndag i morgon, kanske bara för att det har varit sol i dag och man har hittat på nått. Annars brukar jag ha söndags ångest. Bara för att man vet i morgon ska jag jobba. men om jag tänker på det kanske jag får det... Usch om man tänker att man måste jobba hela livet. Så blir man deprimerad. Nä jag ska gifta mig rikt, jag ska bli hemmafru. Jag ska gå runt där med fina väskor och skor. Jag ska bli en lyx hustru. Jag kan jobba 2-3 dagar i veckan, sen kan det räcka. Åå va skönt det skulle vara och i ett stort fint hus. Jag kanske drömmer för mycket nu... Vem vet?!

Nähä dags för en dusch.
Bye bye.


Till top