Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Det blev inget med det.

Allmänt Permalink0

God kväll.

Skulle ju till Emelie & Sofia, men det blev inget med det. När jag kom hem från jobbet. Så mådde inte min mage speciellt bra, Om man säger så... Behöver nog inte säga mer. Så det blev en hemma kväll på valborg. Men det är ju inget särskilt med valborg igentligen. Men jag missade ju pasta salladen och vitlöksbröden som vi skulle äta. Tråkigt! Men får bli en annan gång.

Gick inte som jag ville på jobbet i dag. Men det va ur usla svar. Kom bara till stora växlar och dom kan vi inte sälja på. Eller förvalet kan vi sälja, men får knappt inga pengar för det. Så ser ingen mening med att slösa min energi på dom. Ingen annan som gör det heller, så det va lite tråkigt. Eftersom det va sista dagen på denna månaden. Men så kan det va i bland.

Nu ska jag slöa framför tvn.
Ha en bra valborg.

                                                

 

Till top