Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Måndag.

Allmänt Permalink0

God kväll.

Har nästan precis kommit hem. Varit hos Cecon, vi har ätit pizza och fikat massor. Min mage är katastrof stor nu, efter allt ätande. Det va mysigt, förutom att lille Teo va inte på sitt bästa humör. Va mest trötthet och gnäll. Men Atrejo va ju med. Så han hade lite kul med honom, jaga svansen leken haha.

Mitt hår blev kort och brunt. Blev jätte nöjd, men mycket ovant och annorlunda. Är van vid en kaluffs på huvudet. Men nu är det strax under hakan, men det är skönt samtidigt att få bort allt det slitna. Växer ju ut snart igen, så hela världen är det ju inte om det är lite kort ett tag. Men man får verkligen en helt annan kroppsform och ansikte. Kommer ta ett tag att vänja sig.

I morgon ska jag fika med lilla Sandra. Ska bli revligt:)

Nu ska jag lägga mig i soffan, är helt slut efter denna dagen.
Sen vädret gör ju inte en piggare precis, så j*vla kallt. Skit tråkigt!

Bye bye.

                            
                                                Jag & kusinen Carro.

Till top