Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

20 minus.

Allmänt Permalink0
God förmiddag.

Kl 08 i dag på morgonen visade det på termometern 20 MINUS. Jag va inte uppe kl 08 i dag på morgonen, men mamma va det och väkte mig. Hörde nått långt borta att jag får gå ut med Atrejo när jag vaknar. För hon ville inte ta ut honom när det va så kallt. Hon brukar alltid gå med honom innan hon börjar jobba. Men i dag va det för kallt, hör hur sjukt det låter?! Det har inte varit såhär kallt i Januari sen 1965 sa dom på radion i dag. Sjukt!

Ska hoppa in i duschen snart, tar så långt tid innan mitt löshår torkar. Kan inte platta det när det är blött. Kan ju föna det, men det tar också 100 år typ. Sen om nån tim ska jag börja göra i ordning för i kväll. Ska bli jätte kul! Länge sen träffade alla tjejerna nu. Vi ska äta köttfärspaj som Cecon har gjort, en vuxen poäng på det!
Ska ha mina nya tjol och linne jag köpte på rasten. Grå siden tjol som ska sitta lite högt upp i från midjan och ett svart vanligt linne.

Nähä nu ska jag hoppa in i dushen.
Ha en bra kväll.

Saknar dig min gubbe, M >3


                                        
                                                               The girls.

 

Till top