Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Gråt attack.

Allmänt Permalink0

God kväll.

Äntligen sitter jag i soffan och slöar. Har bara stressat i dag känns det som. Vaknade lite sent i dag på morgonen, så jag fick stressa. När jag hade slutat jobba fick jag halv springa till tåget. Sen när jag kom hem hade jag 20 min på mig tills Emelie skulle hämta mig. Så man kan säga att jag har bara stressat i dag. Det va skönt att träna av sig den stressen och agritionerna.

Usch det har varit en ganska jobbig dag. Fick en gråt attack på jobbet i dag, vet inte vad som hände riktigt. Sådär när nån inte kan fråga dig hur det är utan att börja darra på hakan och inte få fram ett ord. Jag va tvungen att gå in på toan för att gråta av mig lite. Har väl fel på hormonerna eller nått haha. Men vissa dagar är bara såna i bland. När man känner att allt går i mot en.

I morgon är det tisdag, då ska jag fixa mina naglar när jag kommer hem, hos Lola. Det ska bli spännande och se vad det blir för nått kul denna gången. Sen på onsdag ska jag sätta i mitt nya ljusa löshår. Slippa mitt tunna hår, kan inte göra ett skit med mitt egna hår. Bara hänger där och ser allmänt tråkigt ut. Men det är jävligt slitet, så när det är dags för nytt löshår igen om 6-9 mån. Ska jag klippa bort allt det slitna, får väl ha kort hår ett tag sen. Men det måste ju få vila nångång.

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova.
Bye bye.

                                           
                                            Mitt nya diadem. Jag brukar alltid få ont bakom öronen
                                            av sånt, men det är sitter perfekt och gör inte alls ont.
                                                                       Kicks- 149kr.

                         

 

 

Till top