Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Äntligen!

Allmänt Permalink1
God kväll.

Äntligen är det fredag:) Men dock snart över om 9 min. Tiden går ovanligt fort på helgerna. Bara för att man trivs när det är helg. Skönt att kunna sova länge på morgonen, Love It!

Idag på jobbet blev det inget sälj, men jag va så otroligt trött. Jag & M somnade inte försen kl 01 tror jag. Sen gick jag upp 05,45. Så det är ju inte så konstigt att man är trött. Men jag har inte jobbat där så länge heller. Tar ett tag innan man kommer in i det nya. Innan vi slutade idag, fick alla flytta sina datorer och bord. In i ett annat rum, vi ska splittras och bli två lag. Zeta ska vi heta, innan hette vi Beta. Konstiga namn haha. Men kul! Men när man är tjej så slipper man bära så mycket :P

I morgon blir det morgon fika med Alexandra på Thimons, har inte träffats på en vecka nu. Jo typ 20 min idag, men hon va inte i sitt fulla bruk då. Lite full kanske haha! Ska bli mysigt i allafall:)
Senare på kvällen ska jag & Cecon ut och käka på akropen, det ska bli gott! Länge sen jag åt där nu. Älskar moussakan där, så god. Mums!

Har hållt på och försökt mig på min iPhone idag, inte så lätt. Ett tag undrade jag om den kanske är för avancerad för mig. Men man lär sig mer och mer, är som en liten dator. Kommer ta ett tag innan jag förstår mig på den helt. Jobbigt att man måste ladda ner saker till den.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Vänta på att M ska sluta jobba, jäkla jobbande hela tiden!
Bye bye.

           
                                The girls, Alexandra, Cecon & Mathilda ♥
#1 - - Alexandra:

Fin bild! =)

Till top