Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Jag borde...

Allmänt Permalink2
God kväll.

Jag borde i gentligen sova, börjar tidigt i morgon. Men det är ju bara en jobb dag kvar, sen är jag ledig över nyår, två dagar. Så skönt att slippa jobba nyår, kan tänka mig att det är nog ganska mycket folk då... Kanske inte som julafton. Men alla firar ju nyår, eller dom flesta.

Köpte födelsedags present till M idag, han fyller ju år i morgon. Det är så svårt att köpa sånt tycker jag och speciellt om personen har allt också, som han har. Men får hoppas att han blir glad för dom...

Nyår blir bara lugnt, jag och M ska vara hemma och äta. Han har beställt köttbullar, nyårs mat vet jag ju inte om det är precis haha. Men det är ju gott ! så det blir hemma lagade köttbullar, potatis, gräddsås och kokta morötter. Efterrätt vet jag inte än... Men det får bli nått chokladigt.

Min hyresvärd som bor under mig han hör jätte dåligt, så han har sin tv på högsta volym i bland, som nu. Det är väldigt svårt att koppla av och sova då. När man pratar med han, får man nästan skrika för att han ska höra vad man säger. Men när nått ska göras eller om man behöver hjälp med nått, så hjälper han till och gör det direkt. Skit bra !

Till sommaren bor man nog i en tvåa och då blir vi två :) Äntligen !


#1 - - Lilly:

Men vad kul att ni äntligen kanske flyttar ihop.. Antar iaf att det är de du menar!! Fina rosor du fått med!

#2 - - Emelie:

Ja du antar rätt, ska bli jätte kul :)

Till top