Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Måste vara maten.

Allmänt Permalink0
God förmiddag.

Sitter i soffan och har nyss ätit frukost. Hade en sån underbar dröm på morgonen, men så vaknar man av en skrikande unge i trapphuset. Mindre kul faktiskt ! Kunde stannat kvar i den drömmen i flera dagar om jag fick bestämma. Önskar att den va sann...

Jag har varit jätte trött i två dagar nu, jag brukar vara trött. Men denna trötthet har jag aldrig haft innan, det är som att ögonen vill vara falla ner hela tiden. Att gå upp ur sängen är som att gå upp för ett berg typ, börjar funderar på om det är min IBS som spökar. Man kan vara jätte trött i vissa perioder, har ju inte ätit världens nyttigaste mat heller. Julmat och annat sött är ju inte så bra för den som har det. Inte bra för nån, men när man har Irritable Bowel Syndrome som det heter så är det värre. Så jag funderar att göra en utränsning och få ut alla slakprodukter. Sen måste jag börja sätta i gång med träningen igen, det blir man pigg av också. För att gå runt såhär är verkligen jobbigt !

Känns änu värre när man jobbar hela veckan också, då kan man inte gå runt som en zombie precis. Men jag ska sticka ner till hälsokost i morgon och hitta nått.

Nu ska jag pigga upp mig innan jag ska börja jobba om några timmar.
Ha en bra dag !


Saknar...
Till top