Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Förkyldning på ingång.

Allmänt Permalink0

God morgon.

Har precis gått upp, känner att jag kanske börjar bli förkyld. Svullen i halsen och känns konstigt när jag sväljer. Jag vill inte bli det nu. Har ju nyss haft maginfluensa, räcker det inte nu?! Jag får hoppas att mina baskilusker kämpar mot dom elaka sakerna som för att man blir sjuk.

I bland är det skönt att bo hemma, just idag. Mor ska baka bullar och semlor, då gör det inget att bo hemma :P Ska bli väldigt gott. Men det bli nog bara bullar idag, kan inte äta både och. Usch! Då får jag väldigt dåligt samvete. Men det får jag ändå, av dom där semlorna. Jag vill ha pengar nu så jag kan skaffa gymkort. Sen jäklar! Då ska det bränna fett.

Fick hem arbetsgivarintygen idag, så idag ska jag skicka in dom igen till A-kassan. Sen ska jag även fylla i ett papper på för Sveacom och 121, varför jag sa upp mig själv osv. Blir så trött för dom fick sjukintyg varför jag sa upp mig på 121. Men det hjälper ju inte att man klagar, det är bara att fylla i och skicka in. Om dom har nått att klaga på nu när jag skickat in allt. Så tar det hus i helvete, då blir jag arg !

Nu ska jag äta lite frukost.
Hej då!

                                               
                                                  Atrejo tycker också om att vara cool :)) ♥
Till top