Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ring ring !

Allmänt Permalink2
God förmiddag.

Har precis gått runt sjön och även solat. Gick tre varv, räknade ut att det är 3,9 km och tar 40-45 min. Duktig jag är ! Va skit billigt att sola också, solade 20 min för 30 kr. Brukar annars kosta mellan 60-80 kr. Så det blir en solning till på fredag.

Min syster ringde på morgonen och frågade om jag ville jobba i frukten i morgon, mellan 06,30-12,30 och jag sa självklart ja till det ! Så jag ska gå brevid min syster i morgon, blir spännande. Hon kommer köra som fan med mig haha. Men det är bra att jag får lära mig att vara där också, kan jag jobba på flera ställen och störrde chans till att få jobba mer.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag gå ut med min ögonsten (Atrejo).
Ha en bra dag !

                   
                                                            Me and my best friend ♥
#1 - - alexandra:

Halva priset? Vad bra. Det har jag missat, brukar ju sola där men va ett tag sen nu! Bra med schema så vi kan planera in någon fika! =)

Puss

#2 - - Emelie:

Jag visst är det bra! Så passa på att sola nu :)



Ja det är riktigt skönt med schema :) ! Ja det kan vi ju göra då haha. Fika måste vi göra snart igen...

Puss

Till top