Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Inte så kul...

Allmänt Permalink3
God kväll.

Sitter i soffan och är trött, brukar börja mitt inlägg med det. Men i natt har jag inte sovit så bra, vaknat tre gånger och haft jobbiga drömmar. Sov dessutom hos min syster, ville inte sova själv igår. Med tanke på vad som hände igår. Jag vill inte skriva allt här, eftersom det hände på jobbet. Men det va väldigt obehagligt och det är även polisanmält, hon som jag fick snacka med tyckte inte att jag skulle gå hem själv från och till jobbet när det är mörkt ute och även vara på min vakt när jag är ute på stan. Inte alls roligt känns detta... Inte roligt att behöva känna sig rädd och äcklad. Är så trött på alla konstiga människor så jag spyr !

Idag är jag ledig, skönt ! Handlat och lagat tacopaj, den blev faktiskt riktigt god. Gick ens inte efter nått recept, nu kanske ni tänker hur svårt är det att göra paj då... Men laga mat har jag inte gjort så mycket, har inte behövt det och inte speciellt kul heller. Så blev nöjd över att jag lyckades med pajen.

Den 18 okt blir det Ullared med syster och Åsa från jobbet, jag ska handla lite julklappar och något annat kul som jag hittar. Man kan ju hitta vad som helst där, ska bli himla kul ! Så nu har jag fört över pengar till min syster som hon ska ha på sitt sparkonto tills vi åker. Annars kommer jag bara slösa upp dom, eftersom jag är SLÖSA, så har jag dom pengarna när vi åker.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan.
Hoppas ni har haft en bra dag...

                         
                                                           
#1 - - Alexandra:

Vad va det om? Du råkar ofta ut för konstiga saker, hoppas du kan sova bättre i natt. Puss

#2 - - marlen:

Ok nu förstår jag vem den drabbade va :-( fy! Kram på dig.

#3 - - Lilly:

Usch. De låter inte kul.. Stackars dig! Men ja de finns många konstiga människor där ute som tror att de äger världen. Jag råkade oxå ut för något läskigt när vi va och Bowlade. El Lex. Han va hos sin farmor i famnen medans jag Bowla. Och då kommer de några som ska Bowla efter oss. Män i 45 års åldern tror jag. Så de stod och väntade. Men så fick en av dom syn på min son. Han bara gick fram direkt och skulle klappa Lex på huvudet. Och sa. Gud vilken

vacker pojk du har.. flera gånger. först trodde jag han va utvecklingsstörd.. men de visade sig att han va full.. och då blev jag arg.. så till han att gå åt sidan.. jag vill inte ha en full människa vid min son.. inte äns jag el min man är ju det då ska ingen annan vara det.. Men sen va känslan mer att han va pedofil för att va FÖR PÅ för att vara full.. men alla e vi olika när vi dricker.. men usch vad jag inte gillade denna situationen... Blä för fulla människor som inte kan behärska alkoholen... men hoppas de ordnar sig för din del.. kram kram

Till top