Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Underbart !

Allmänt Permalink0
God kväll.

Underbart väder har det varit idag och igår med. Legat ute på gården och solat hela dagen, har fått lite färg. Men det är verkligen lätt att bränna sig nu. Men jag har inte bränt mig så mycket, är bara lite brun röd. Hade ju bara faktor 4 hemma och olja. Kletade på mig båda två, hade ju inte färg i grunden.
Har bara slappat hela dagen, så skönt. Bara att få vara och inte behöva passa några tider alls. Älskar såna dagar!!

Sitter med plastpåsar på fötterna, beställde Baby foot Eleven.se ska ta bort död hud på fötterna, ska sitta med det i två tim och sen börjar det lossna hud efter 3-5 dagar. Har läst om det och det ska tydligen vara jätte bra... Så får se om det hjälper som alla säger...

I morgon börjar min jobb helg, som vanligt går två dagar jätte fort, vill vara mer ledig. Längtar till min semester nu, har ledigt hela agusti. Ska verkligen bli sååå skönt ! Behöver jag. Har inget planerat än, men vill hitta på nått. Vill åka nånstans med M och ta in på ett lyx hotell. Bara ta det lugnt och äta god mat. Får se vad som händer, är ett tag kvar tills dess.

Hoppas ni har haft en bra dag i solen !

image description
Får se om jag får baby foot´s



Till top