Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Jul och nyår.

Permalink0
God förmiddag.

Länge sen jag bloggade nu, men det har hänt en del positiva saker i mitt liv. Kan inte dela med mig utav en, det får väntas med tanke på att det är lite hemligt än. Bara dom som står mig närmast vet om det och en del personer jag jobbar tillsammans med. Eftersom man går på varandra nästan när man jobbar tillsammans.
Jobbat hela helgen och vi har haft jätte mycket att göra, inte konstigt med tanke på att det är jul snart. Älskar julen! Men jag saknar snön, var är den? Tycker det ska snöa på julafton. Tråkigt är att man får jobba på julen, men bara till kl 13, men ändå. Man vill verkligen inte jobba då! Man vill mysa med familjen. Men det får jag göra efter jag slutat jobba, vi ska va hos min syster med mina kusiner, brukar dela upp mig på julafton. Först åka till farmor & farfar med min pappas släkt där, men eftersom jag jobbar så vill jag inte hålla på att fara överallt. När jag slutat jobba vill jag bara sätta mig ner och ta det lugnt, njuta av julen.
 
Nyår där i mot är inte alls roligt, jag hatar nyår. Jag får ångest, allt ska vara så uppgjort och fint. Man måste verkligen hitta på nått för att sen berätta för alla vad man gjorde. Sen är min håriga prins rädd för smällare, han blir helt galen. Hoppar och skäller, man får gå ut med honom på eftermiddagen och sen kan man inte gå ut mer. Tänk om alla kunde sluta tänka på sig själva och dom där j*vla smällarna. Vi har djur som far illa varje år tack vare att vi ska stå och titta på massa ljus på himmlen. Tänk alla djur i skogen och fåglarna, dom fattar ju inte vad som händer, utan blir jätte rädda. Så ska idioterna vara nere i parken och smälla där vi har alla fåglar. Nej nyår kan vi bojkotta tycker jag!
 
Nu ska jag sätta mig med dom där jädra teorifrågorna, nej jag har inte körkort än. För jag håller på med teorin än, hatar den! Sen har jag jobbat mycket, svårt att få tid då. Man är helt slut när man kommer hem. Men jag ska ta där körkortet, vänta och se ni!
 
 
 
Till top