Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Bara slank ur handen.

Permalink2
God kväll.

Idag har jag varit helt totalt däckad, så jäkla trött ! Gårdagen uppstod det lite kaos. Jag & Cecon gick och köpte korv efter vi hade varit ute, innan vi skulle sätta oss på bussen hem. Vi fick våran korv, det va verkligen så gott ! Men det va inte så gott så länge, innan jag fick panik. Jag kände att min mobil fanns inte kvar i mina händer, jag fick panik, har aldrig tappat min mobil innan. Vi va precis framme vid bussen, men vi missade ju den eftersom jag vägrade att åka där ifrån för jag hittade min mobil. När vi letade kom två tjejer och frågade om vi letade efter en mobil. Det visade sig att dom hade lämnat den till två poliser, så jag fick låna hennes mobil och ringa min. Men ingen svarade först, fick ännu mer panik. Men andra gången så svarar nån manlig röst. Det va en polis, så dom kom och mötte upp oss. Han frågade vad min hund heter, eftersom han va på bild. Jag sa det är min bebis, då frågade han om jag sjukanmälde mig från jobbet när han va sjuk haha. Jag svarade självklart ! Dom bara skrattade. Roliga och trevliga poliser borde det finnas fler av ! Han hade även ringt min syster oh pratat in på hennes telesvar. Så jag fick skicka sms till henne och säga att allt va lugnt. Så blev en kväll med mycket skratt, panik och flum. Kunde inte haft en bättre kväll !

Usch i morgon är det måndag igen, helgen går så jäkla fort ju. Vill bara stanna tiden, så man kan få vara ledig lite till. Bara slappa och gå hela dagarna i sina mjukisbyxor. Så när man har tröttnat kan man bara starta tiden igen och allt fortsätter som vanligt.
 
Nu ska jag fortsätta slappa i soffan, hoppas ni har haft en bra helg !
 
Jag & Cecon från igår.
 
 
 
#1 - - Alexandra:

Söta ni är! Men hur tog ni er hem? Körde polisen er? Tur att du fick tillbaka nallen å ingen stulit den. Puss

#2 - - Emelie:

Tack :))
Fixade taxi efter en väldigt lång stund haha ! Vi frågade dom, men dom hann inte det. Ja väldigt tur ! Dom tjejerna va ju snälla som lämnade in den :)

Puss

Till top