Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Intressant eller inte ?

Permalink2
God kväll.
 
Detta inlägget kommer inte heller bli så intressant, så nu kan ni sluta läsa nu om ni vill... Fortsätter ni ? Ok då ska jag försöka skriva om nått intressant. Det roliga är att fort man skriver om nått dåligt, att man mår dåligt osv. Då helt plötsligt har man hur många besökare som helst och får många kommentarer. Men om man skriver att man är lyckligt gift typ, då är det ingen jävel som kommenterar eller så många som läser. En del människor gottar sig verkligen i andras olyckor ! Nu menar inte jag att ni inte ska kommentera, jätte tacksam för alla fina kommentarer jag fått när jag haft mina dåliga dagar. Menar bara att det är lite konstigt, men man behöver ju mest pepp när man mår dåligt. Så det är ju bra också, ah ni fattar hoppas jag...

Har inte skrattat så mycket på väldigt länge som igår, jag & Cecon gick en runda på stan. Hon skulle försöka hitta nått att ha på sig tills på lördag, för då blir det Jkpg för hela slanten. Men som vanligt kunde hon inte bestämma sig, så det blev inget för henne. Jag hittade ett par skor som va på Rean, älskar det ! Sen hittade jag ett vitt stickat linne. Efter ett tag blir man ganska trött av att bara gå sådär, så det slutade med att vi började gapskratta åt alla konstiga kläder och skor. I en affär tyckte hon som jobbade där att det va bättre att vi skrattade en att vi hade gråtit. När en av oss börja skratta, då är det kört sen. Spelar nog ingen roll hur gamla vi blir, för vi kommer skratta åt samma och löjliga saker ändå.
 
Va och tränade med syster på morgonen, va lika skönt som vanligt. I morgon ska lilla William komma hit, ska vara här tills på lördag. Vi ska ha fredagsmys med tacos, ska bli mysigt ! Se om jag sover i soffan, för den ungen snarkar som en vuxen man. Skojar verkligen inte, man kan inte sova i samma rum. Men först ska jag jobba och sen efter jag slutat ska jag till frissan och lägga i färg i topparna, ska bli spännande.
 
Hoppas ni har haft en bra dag !
 
     
 
Just det lovade Milton att jag skulle nämna han här, han har börjat blogga igen. Kolla in hans blogg vettja !
http://miltonvestin.blogg.se/
#1 - - Lilly:

Ja roligt med kommentarer
Men inte bara när man är nere heller
Jag får typ inga. Fast det är en del inne och läser.
Det tycker jag är tråkigt och läskigt. Men
Så är det..

Tänkte på det här med William och snarkningar.
Kolla upp så han inte har problem med polypen som min son har! Barn ska inte snarka.
Bara ett tips. Synd om han snarkar så mkt. Och för alla andra runt omkring.
Min lille snarkar oxå mkt men blivit lite bättre sen operationen.

#2 - - Emelie:

Ja så är det,men det är ju roligt att blogga :)

Dom har kollat upp det, det va lite trångt i näsan, men dom ville vänta för dom trodde han kunde växa ifrån det... Så han kommer nog snarka ett tag till haha.

Till top