Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Sååå ont !

Permalink0
God kväll.
 
Sitter i soffan, har precis varvat ner efter en jobbkväll. När jag vaknade innan idag så kunde jag knappt gapa, jag har så jäkla ont i min visdomstand. Tandköttet håller på att spricka upp och jag kan knappt äta ! Hållt på såhär i flera år nu. Men inte alltid i samma tand, utan det hoppar. Det är så jobbigt, kan varken gapa eller jäspa haha. Men det har gått över innan och jag hoppas det gör det nu också. Jag vill verkligen inte gå till tandläkaren och dra ut dom. Hemska tanke ! 

Blev en lyckad inflyttningsfest här i lördags, vi va många och det märktes när jag vaknade dagen efter. Såg ut som bara den här och luktade rök i hela köket. Alla rökte under fläkten, nästa gång jag har fest här blir det att gå ut på balkongen, inte roligt att vakna dagen efter och känna den lukten. Men roligt va det ! Felicia hade med sig egna shots som hon och hennes pojkvän hade gjort. Två stora flaskor va slut när vi gick här ifrån, så alla va runda under fötterna. Men det va ju meningen, hon fick ju som hon ville. Supa ner alla under bordet. 
 
I morgon står det jobb på schemat igen, sen är jag ledig onsdag och torsdag. Ska bli skönt !
 
Hoppas ni har haft en bra dag.
 
 
Angelica, jag och Sofia.
 
Jag & Felicia.
 
Bästa inflyttningspresenten av tjejerna, presentkort på mitt jobb.
 
 
 
Till top