Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Tre veckor.

Permalink0
God kväll.

Är trött och halsbrännan är tillbaka när man börjar jobba igen, så jobbigt. Fort jag äter nått så börjas det, så trött på skiten ! Antar att jag får gå till läkaren igen och få utskrivet tabletter för det. Alltid nått man ska klaga på eller jag är sån iaf. Finns inte nån dag jag inte klagar över nått, men thats me. Inget är ju dans på rosor, även om en del människor spelar att det är det. Ytlighet är här för att stanna och värre blir det känns det som... Ju mer ytlig man är om sitt liv och hur man ser ut, bätter är det. Ok man kan vara ytlig på olika sätt, men det jag hatar mest är när alla spelar att dom lever så perfekta liv. Men så är det defintivt inte, man kan ha det bra. Men inte överdrivet bra året om. Det är typ omöjligt. Jag spyr på det, det är ok att det är lite sämre i bland. Ingen är perfekt och ingen har ett perfekt liv. En sak är säkert iaf att jag kommer aldrig rätta mig efter nån annan eller dansa runt nåns finger. Jag gör va fan jag vill och när jag vill ! Thats it.
 
Denna helgen är min jobbhelg, så det blir en lugn helg. Kanske ska träffa Alexandra H i morgon på kvällen, ska bli skoj. Länge sen vi sågs nu och som jag saknat henne, hennes skratt får en att skratta ännu mer. Man ska umgås med människor som ger en nått, som man blir glad av. Inga som suger energi ur en eller egoister som bara snackar om sig själva. Finns många såna tyvärr, men glad att jag har mina vänner  ♥
 
 
Hoppas ni får en bra helg !
 
 
Till top