Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Kräka.

Permalink1
God kväll.

Tänkte jag skulle blogga lite för det va ju ett tag sen, hinner inte med det nu för tiden eller så är jag för trött. Jobbat väldigt mycket nu, blir så under sommaren. Men ska ju inte klaga, vill ju jobba. Men det känns i kroppen, är jätte trött och har så jäkla ont i mina axlar så jag spyr. Har bokat massage tid på onsdag, hos C som har gymmet. 350 kr för 30 min. Medlemspris, tyckte jag va ett bra pris, brukar vara dyrt. Det ska verkligen bli så skönt !
På tal om att spy, jag kräktes igår för jag hade sån halsbränna. Efter jobbet bestämde jag mig för att gå till gymmet. Men jag kan inte träna efter en hel dag på jobbet, för min mage är knas då. Skulle ställa mig på bandet och jogga. Vanliga fall så klarar jag 40-45 min, men gav upp efter 10 min. Hela min mage sved och det kom upp svidande luft hela tiden, kunde kanppt andas. På vägen hem kände jag hur jag bara ville spy och lägga en sån rap. Men jag kan inte rapa, så när jag kom hem blev det en spya i toan. Efteråt va det hur skönt som helst ! Så trött på mina magproblem. Blir ju inte bättre när man jobbar mycket och stressar, märkte jag ju igår. Så jag ska försöka stressa mindre, men det är ju nästan omöjligt. Ska bli skönt med semester snart, jobbar bara nästa vecka och helgen. Sen går jag på semester i 3 veckor, längtar som fan.

I morgon blir det klännings-party hos Alexandra, alla tjejer måste ha klänningar. Typiskt A att komma på nått sånt, finns bara hon till det haha. Men ska bli himla kul, fina tjejer i klänningar och goda drinkar. Skulle ju blir fint väder i morgon också. Kan inte bli bättre, eller jo det kan det.

Nått som är väldigt bra är att det äntligen är förbjudet att ha sex med djur i Sverige. Hur sjukt är det inte då att det inte har varit förbjudet innan här ?! En tjej på radion berättade att det är vanliga än vi tror, en vetrinär får se mycket sånt. Såna människor borde våldtas till döds. I andra länder på landet, så är det ju vanligt att dom har sex med sina får. Jag blir så arg och ledsen, jag kan inte fatta hur man ens kan tänka den tanken. Om jag skulle se det eller om jag ser nån misshandla ett djur jag kan inte stå till svars för vad jag skulle göra med den människan.
 
 
#1 - - Lilly:

Vi ses imorgon!! ;-) kramar

Till top