Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

beroende.

Permalink0
God kväll.

Jag har ju ett beroende, inte ett beroende av droger, sprit eller cigg. Så glad för det! Men jag är fortfarande shopping beroende, bara att jag har lärt mig att tänka om och hur jag ska tänka tack vare Magnus & Patrik i Lyxfällan. Men just idag, det regnar och är allmänt tråkigt. Då blir min beroende som störst, just nu vill jag bara välja och vraka bland olika klädsidor och skorsidor på internet. Blir ju inte mer sugen eller så när dom visar massor av reklam också. Sett en tröja antal gånger nu som jag bara vill ha och klicka hem nu, men jag har inte pengar till det just nu. Så jag kan inte köpa den! Om det hade varit för några månader sen hade jag klickat hem den direkt på kredit, sen hade jag fått hem den. Varit jätte glad och levt på det i en månad till räkningen hade kommit med en uppläggningsavgift. Vilket det blir eftersom jag inte kan betala hela summan direkt, för jag har ju glömt att jag fortfarande betalar på nått annat jag beställde förra månaden. Den ångesten man får är inte värt det, så jag ska inte. Vill inte hamna där igen och jag ska inte det. Ändå hur jävla gärna jag vill ha den där förbannade tröjan! Det får bli nästa lön och då finns den väl inte min storlek. Men det får jag ju ta då!
 
Måste även gå till frisören, måste klippa och lägga slingor i utväxten. Ser ut som en råtta, som jag sa i tv haha. Tre personer har frågat mig om jag färgat håret, nej! Det är min förbannade utväxt för jag har inte haft råd att gå till frisören. Vet inte när jag kommer ha råd med det, eftersom det är jul snart och med denna lönen som kommer måste jag köpa julklappar. Jätte roligt verkligen! Men sånt är livet, kan ju inte få allt här i livet har man märkt. Men jag har fått världens bästa hjälp med min ekonomi, inte alla som får den chansen. Tacksam!
 
 
Hoppas ni har haft en bra helg!
Till top