Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Min kropp.

Permalink1
God kväll.

Min kropp och mina muskler är så trötta! Kan knappt ta mig upp ur soffan utan att det är jobbigt och känns i alla muskler i benen. Igår va jag på ett pump pass och det va hårt, hon hade varit på kurs. Så det va massor med nya tunga lyft. Idag va jag och syster på spinning, jag svettades som en gris. Så nu är jag helt slut, i morgon blir det ett pump pass igen. Undra hur jag ska orka det, men jag har bokat. Så det är ju bara att ta sig dit och göra sitt bästa. Men blir nog inga tunga lyft haha.
 
Blev även en fika hos Cecon & lilla Teo, hon hade bakat bullar. Dom va himla goda, sen cyklade jag direkt ner till spinningen. Haft sån jäkla halsbränna idag, eller har fortfarande. Efter träningen fick jag köra fingrarna i halsen för att kunna rapa upp luften som kommer upp och ner. Kunde knappt andas och dom äckliga sura uppstötningarna. Så förbannat jobbigt! Får börja med tabletter igen för det tror jag... Ska ju kunna träna utan att få halsbränna.
 
Finns inte så myket mer att säga om denna dagen.
Hoppas ni får en bra kväll!
 
 
 
#1 - - Anonym:

wow, vacker som få! vilka ögon...

Till top