Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Så blev det.

Permalink1
God eftermiddag.

Sitter och väntar på den hemska stormen som alla snackar om, vill inte att den ska komma. Inte så kul när man har hund och måste gå ut då. Dom har ju sagt att man ska hålla sig inne för det kan komma massor med saker i luften som flyger runt. Tänk och få nått i huvudet när man är ute eller att min hund blåser bort haha. Nej jag vill inte gå ut sen, men jag måste ju. Blir även ett spinningpass idag med syster, hon kommer och hämtar mig sen. Ska bli gött att svettas lite!
 
Lördagen blev lyckad när mina fina tjejer va här på middag och ett tidigt fördelsedagskalas. Vi åt och pratade, jag öppnade dom fina presenterna jag fick. Fick ett presentkort på Life och ett rosé vin av fina Alexandra. Fick även en parfym av dom andra. Perfekt! Blev jätte glad. Blev även utgång på det!
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en bra dag!
 
 
#1 - - Tv - Tittare:

Nämen, åkte löshåret på igen? :)

Svar: Nej det gjorde det inte, det är klipps som man sätter dit och tar av själv. Kostade 300 kr :)
Emelie

Till top