Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Ute kväll med dom bästa.

Permalink1
God förmiddag.

Sitter här med huvudverk och trött, inser när jag kollar på klockan så ska jag börja jobba om 3 tim. Inte jätte kul! Men får skylla mig själv, ingen tvingade ju i mig det där vinet igår.
Men roligt hade vi, Alexandra kom och hämtade mig. Så åkte vi hem till henne, gjorde i ordning oss och satt drack lite. Sen drog vi vidare till Sofie, där Emelie & Vicke. Senare kom även Cecon. Det va väldigt trevligt! Blev en lyckad utekväll. Har väldigt ont i mitt knä, när jag & Alexandra skulle gå ner till taxin så strillade jag i trappen, rätt framåt. Där låg jag på mage med vinet i handen, flaskan hade jag räddat duktigt. Utan att spilla en droppe, men knäet är ju värre med. Obs att jag hade väldigt höga klackar på mig, skyller på det. För jag va faktiskt inte full, utan jag är väldigt klantig. Trillat två gånger denna veckan nu, bra Emelie.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Yohanna Svensson:

den andra bilden va jätte söt på er två :D

Svar: Tack så mycket Yohanna :)
Emelie

Till top