Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

En mysig dag.

Permalink0
God kväll.

Har precis satt mig ner i soffan. Ont i ryggen, fötterna är svullna och en mage full med tre rätters middag. Jobbade till kl 15, sen efter jobbet mötte jag upp Mathilda. Vi gick på stan och kollade på bebis kläder, kändes konstigt men pirrigt på samma gång. Kan inte förstå det än, men jag köpte mina första plagg idag iaf.
 
Vill att det ska vara juli nu, vill ha min prins här. Men man får väl passa på att sova och vila nu, för sen blir det väl ingen vila och sova när man vill, plus att jag har Atrejo som måste gå ut också. Så man kan nog inte tänka sig in i hur det är första tiden som mamma. Dom sa på informations mötet om födsel, att dom mest jobbiga dagarna kommer den tredje eller fjärde dagen. För då blöder man, brösten spänner och magen som inte är platt. Man känner sig äcklig och ful. Humöret är inte på topp då, men bra att dom säger såna saker så man är beredd.
 
Så dagen va mycket trevlig och mysig, vi behövde en sån dag. Händer väldigt sällan att man går ut och äter tre rätters middag. Blev prat och skratt i 4 tim, skönt att skratta och prata av sig med sina vänner.
 
 
 
 
 
Till top