Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Körkort.

Permalink2
God förmiddag.

Äntligen har jag fått mitt körkort!!! Haft det i 4 dagar och det känns helt overkligt. Min syster körde mig till skrivningen. Kändes som jag inte skulle klara det denna gången heller, fick några svåra frågor som jag typ gissade på. Sen tryckte jag på knappen klar, så får man en fråga Är du säker att du vill rätta? Så trycker man en gång till på ja! Hjärtat slår så fort. Så ser jag en grön text där det står godkänd. Jag fick en sån härlig känsla genom hela kroppen och bara log. När jag gick ut och skulle möta min syster som sitter i bilen så skulle jag spela ledsen, men när jag såg hennes leende så kunde jag inte hålla mig. Hon bara sprang till mig gråtandes och kramade om mig så hårt. Jag kunde inte heller hålla tårarna borta. Detta ögonblicket va hur härligt som helst, äntligen släppte allt. Så länge jag har hållt på att kämpa och jag fick nått utav det. Om inte jag hade varit med i Lyxfällan så hade jag aldrig tagit mitt körkort. Så jag har dom att tacka och jag ångrar verkligen inte att jag va med. Vissa tänker vem vill visa sig i tv med sina problem. Ja och? Jag har inget att skämmas för och jag som sagt har aldrig brytt mig om vad människor tycker och tänker om mig! Folk får tycka vad dom vill, om dom orkar slösa energi på det, så gör det då! Men jag är fortfarande lika glad.
 
Så jag har lånat M fina bil över helgen, varit hur härligt som helst att bara kunna köra. Den är något större en min mammas bil som jag också ha lånat. Så man får vara lite mer försiktig, men det har gått bra! Vill ha en fin bil nu. Men det får vänta lite. Tills jag sparat och ser hur mycket pengar jag har sen när jag är hemma med mamma pengar. Kommer ju inte vara rik då precis, men det är ju tur att man är två då. Finns ju dom som är helt ensamma, då är man verkligen fattig. Men barnet har inte valt att komma till så då får man ta sitt ansvar och se till att barnet alltid kommer först!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag åka till Cecon & Teo, vi ska sola och äta glass.
Ha en bra dag.
 
 
Fick av Cecon & Teo♥
 
#1 - - Nena:

Vad roligt! Grattis! Blir helt tårögd.

Svar: Tack :)) ja det blev jag med haha
Emelie

#2 - - Nea:

Hej:) har lite frågor såg du gjorde dina naglar, hos Carola? Gör hon akryl?
Vad kostar det? :)

Svar: Jag tror inte hon gör akryl. För hon har bara gjort det några gånger på folk, men fråga henne :) första besöket kostar 625 kr tror jag. Men gå in på nailynaglar.se så står alla priser där :)
Emelie

Till top