Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Äntligen klart.

Permalink1
 
God förmiddag.

Äntligen är flytten klar och allt är nästan i ordning. Denna flytten va den jobbigaste, då har jag ändå flyttat 5 gånger innan. Men då hade jag inte Emilio heller, allt blir så mycket jobbigare att flytta när man har småbarn. Men han fick va hos mamma när vi flyttade dom stora sakerna. Men man kände ju sig stressad ändå. Även haft min kära farmor & farfar här som hjälpt mig att packa upp och satt upp saker som man inte klarar själv. Så hjälp har jag ju fått. Tur att man har sin familj ♥
 
Emilio och jag trivs i den nya lägenheten, mycket större och bättre område när han blir större sen. Första nätterna sov han lite dåligt, men det är ju förstårligt för det va ju nytt för honom.
Han har även fått astma, inte alls roligt. Har varit på sjukhuset två gånger och fått andas i en mask. Han bara skriker när han får på sig den masken. Fick med oss Airomir hem som han skulle andas in, men det hjälpte inte så fick lägga till en till som han ska andas in. Den ena ska han ta 3 gånger om dagen gånger 2 med en 15 min mellanrum. Den andra 2 gånger om dagen gånger 2 med 15 min mellanrum. Blir så mycket för honom, men det är bättre nu än innan, Jag hoppas han växer ifrån det. Men det finns astma på mammas sida, hon hade det jätte mycket när hon va liten.

Vet inte om jag ska sluta blogga faktiskt, nu när man har barn så känns det som att man vill vara lite anonym, men jag vet inte. Har inte bestämt mig än.
 
Snart är det jul, helt sjukt va fort det har gått. Jag får iaf ha långt hår till jul, va och satte dit mitt löshår hos Sa Alm. Blev jätte bra och trevligt hade vi! Hon kommer inte här ifrån men kom underfull med att världen är inte stor. Så nu har jag äntligen långt hår igen, kommer aldrig kunna sluta med löshår. Ens inte Lyxfällan kan stoppa mig. Men dock inte 4 tusen varje gång jag ska sätta dit nytt. Utan 1500kr, vilket är mycket billigare!
 
 
Det va en liten uppdatering.
Ni får ha en bra dag.
 
#1 - - Ulle:

Tråkigt om du ska sluta blogga! Men förstår dig isåfall. Har du instagram man kan följa dig på? Ha det bra!

Svar: Inte bestämt mig än haha. Men vissa perioder har man ingen blogg lust och då blir det meningslösa inlägg ju. Ha det har jag, brunettemmi som blogg namnet.
Detsamma!
Emelie

Till top