Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

En söndag.

Permalink0
God kväll.

Har haft min vän Sandra & hennes söta hund Trazzel på kaffe, länge sen vi träffades nu. 4 mån sen, ändå om vi snackar varje dag eller ses. Så känns det som vanligt när vi ses, finns alltid nått att prata om. Men det kanske beror på att vi har känt varandra sen vi gick i 7an och det är ju ett bra tag sen. 
Vi va oroliga att min Atrejo och hennes Trazzel inte skulle gå ihop. Men det gick bra, Atrejo släppte in henne. Men låg på varsin sida i köket. Gick inte nära varandra, men huvudsaken är att dom inte bråkade med varanadra. Då hade det ju inte gått. Atrejo kan vara lite lurig, verkar ta det bra och sen smäller det. Men nu va han ganska snäll, så jag slapp skämmas för han. Som man brukar få göra rätt ofta haha. Men sådan hund, sådan matte.
 
Igår kväll åkte jag en sväng till Cecon och Teo. Blev goda baguetter med fyllning och heta disskutioner i soffan som det brukar bli när vi ses, så klart en del skratt också. Men är så roligt, vi kan prata om allt och på gränsen till att bli osams för vi tänker så olika i vissa saker och ingen ger sig. Men efter en stund så skrattar vi åt och allt är som vanligt. Ett bevis på att vi har också känt varandra så länge. Vad skulle man göra utan sina vänner? Så glad att dom finns!

Klickade även hem ett par sneakers igår, kunde inte motstå.
 Bra när man är ute och går, jag går ju mycket eftersom jag inte körtkort än. Men snart! Men måste fortfarande ha en bil för att kunna köra. Men det löser sig, bara jag får min körkort först.
 
Lilla Trazzel.
 
Känner mig lite mer trött en innan, när jag städat eller ansträngt mig. Men läste att just denna veckan och framåt så är man lite tröttare, då är det bra om man kan gå och lägga sig en stund och vila.
 
Hoppas ni har haft en bra helg!
 
 
 
Till top