Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Känns skönt!

Permalink3
God förmiddag.

Suttit med körkortfrågorna så jag höll på att bli grön i ansiktet och ville slänga ut datorn genom fönstret. Men jag klarade äntligen Fas F som jag gjort ett antal gånger. Nu har jag bara ett test kvar! Har gjort allt på bilskolan med körning. Riskettan och halkbanan, bara köra lite till och sen klara det testet. Sen hoppas jag att det dags för skrivningen och köra upp. Slippa detta, tänka på det varje dag och sitta med det. Tänk bara när man har det där korkortet i handen, sån känsla! Kan bara låna en bil när man ska handla. I stället för att gå eller fråga stackars mamma som får köra på mig överallt. Inte kul att vara beroende av andra hela tiden. Kommer kunna vara så stolt över mig själv.
 
Igår hos Cecon va trevligt, vi åt pastasallad och tårta. Va jätte gott! Blev en del skratt också så jag hade ont i magen, stackars bebis i magen som får höra på mitt häxskratt. Från prat om tulpaner till Telia, börja bli gamla kanske? Ne då det är väl vanligt att prata om det. Va hemma halv ett i natt, så det va en trevlig kväll. Får göras om snart hoppas jag när nästa person fyller år. Inte jag än iaf!

Ska jobba idag, känner mig bättre. Tror jag fick den där huvudvärken av sprutan jag tog mot influensan. Alla gravida rekommenderas att ta den och det är ju gratis. Man kan ju må lite dåligt av den, eftersom dom sprutar i en liten dos av influensan. Så det va nog den, det där va ju bara en liten bråkdel av hur man mår om man får influensan. 
 
Hoppas nig haft en bra helg!
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anita:

Vilka fina bilder :D kram

Svar: Tack så mycket :)
Emelie

#2 - - bella:

åh va fin blogg du har! :) kolla gärna in min om du har tid
www.isabellamillings.blogg.se

#3 - - bella:

åh va fin blogg du har! :) kolla gärna in min om du har tid
www.isabellamillings.blogg.se

Till top