Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Mamma kläder.

Permalink0
God kväll.
 
Tycker utbudet på mamma kläder är dåligt. Om man hittar nått snyggt så är det dyrt, vill ju inte betala för mycket för nått som man har i några mån. I början kunde jag ha mina vanliga kläder, men nu stramar det åt överallt och kärleks handtagen hänger över på vanliga byxor, man känner sig inte så bekväm då. Så jag har hittat lite mamma kläder, ska inte köpa nått mer nu. Om jag inte bli jätte stor då så jag inte kommer i nått, men det ska jag nog inte bli hoppas jag haha.
 
 
Från Ellos.
 
 
Till top