Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Nu 2 veckor.

Permalink0
God kväll.

Vi har precis varit ute och gått i en tim, det va skönt. Varit ute och gått varannan dag, måste ju gå av mig lite gravid kilon. Men har faktiskt redan tappat 9kg, men är ju 6kg kvar. Men dom säger ju att man går ner fortare när man ammar, så jag får väl hoppas på det. Men det får ta den tid det tar, huvudsaken är att Amin mår bra och får den näring han behöver i bröstmjölken.
Han vill bara att man bär honom, fort jag lägger ner honom så börjar han skrika. Men får skylla mig själv lite, han sover ju på mig när vi ska sova. Men det är ju så mysigt! Han låg i sängen en natt, men då va det M som ville att han skulle sova i sängen, för han va nojig att han inte andades. Men jag sover bättre om han är brevid eller på mig. Sen somnar man ju oftast sista gången man ammar innan man ska sova, då orkar jag inte lägga han i sin säng.
 
Annars händer det inte så mycket mer, i förrgår va vi hos M syster i Jkpg och grillade. Dom hade ju inte sett Amin, fick även lite bebis kläder. Va fina! Har massor kläder i storlek 56, men det är lite stort än. Så det blir att inhandla lite i storlek 50. Men det växer han ju snart ur, går så fort. I morgon är han redan 2 veckor, kan inte tiden gå lite saktare nu. Vill att han ska vara bebis ett tag till!

Hoppas ni haft en bra dag!
 
Lite märkligt att inte ha nån mage kvar...
 
 
Till top