Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Öland.

Permalink0
Godkväll.

Sitter i soffan med värkande fötter, önskar jag kunde få fotmassage! Skulle vara så förbannat skönt, denna värmen gör så fötterna och händer svullnar. Men det är bara att gilla läget, är ju bara 3 veckor kvar till beräknad bf. Helt sjukt hur fort det har gått i slutet. Har packat bb-väskan idag och kokat nappflaskor. Längtar som bara den efter honom nu! Så nyfiken på vem han kommer vara lik, om man han kommer ha mycket hår. Om man han kommer ha bruna eller blåa ögon. Spännande!
 
Kom hem igår från Öland, varit hos farmor & farfar i 3 dagar. Haft jätte fint väder, solat lite. Men inga länge stunder, blir så varmt. Även träffat min knasiga far, vi satt ute i solen och drack kaffe. Kändes kul att träffa honom, fick en jätte kram. Men jobbigt efter man åkt där ifrån, för man tänker på honom några dagar då. Hur han mår osv, men släpper sen. Man är ju van att han inte har funnits i mitt liv. Tur att jag haft mamma!
 Många säger att vi är lika, men jag vet inte. Roligaste är att det va sveriges nationaldag och han har världens fulaste keps på sig där det står Sverige. Dålig humor? Ja jag vet haha.
Det va väldigt skönt att komma bort iaf och bli lite bortskämd med lagad mat varje dag och fika. Men skönt att komma hem och sova i sin egen säng.

Va och handlade idag och åkte hem till Cecon direkt, satt ute i solen och fikade. Åkte där ifrån direkt till Mathilda, blev även fika ute i solen där. Fast lite nyttigare, frukt och kaffe. 
Får sms från Cecon att jag glömt det jag handlade där, så åkte till henne igen. Åt jordgubbar och macka, åkte där ifrån. Precis pakerat hemma, så får jag sms av henne igen att jag fortfarande glömt min mat! Så jag får åka tillbaka till Cecon för tredje gången. Snacka om glömsk!! I bland blir man ju rädd för sig själv haha.
 
Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng. För i morgon kommer Lilla Frej & Alexandra på förmiddagen, ska hinna upp och baka blåbärsmuffins innan dom kommer.
Hoppas ni haft en bra dag!
 ♥
 
Till top