Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Deckade i 3 tim.

Permalink0
Godkväll.

Vaknade i soffan för en stund sen, sovit i 3 tim. Va helt slut när jag kom hem efter jobbet innan. Jobbat helgen och dom tiderna gör en helt slut, känns som man inte sovit på flera dagar. Så jag åt och somande som en stock i min kära soffa. Den är skön den! Så min helg har bara varit jobb, hann träffa Cecon igår. Hon kom hit, vi bara tog det lugnt och slöade i soffan med jordgubbar och choklad. Jordgubbar är ju oslagbara, så klart dom svenska är bäst. Men man får ju nöja sig med dom som är nu om man vill ha jordgubbar. Så det är en liten smak av sommaren iaf. För den längtar jag efter.
 
Går in i V.27 idag, vilket betyder att det är 98 dagar kvar till utsatt bf. Har verkligen gått fort, men nu det sista känns som det det kommer gå sakta, för nu längtar jag efter han. Den känslan jag har nu för min prins i magen är oslagbar, känns som att ingen kommer få röra honom eller ha honom. För han är bara min! Jag tänker redan så nu haha. Den kärleken man får till sina barn kan man inte mäta sig med nån annan känsla säger dom. Jag tror dom, det är nog verkligen så. Mycket hormoner och tankar man har i huvudet nu också. Hur man kommer vara som mamma osv, inte för att jag oroar mig för mamma delen för jag vet att jag kommer bli världens bästa. När jag tänker på allt så kan jag bara börja gråta, allt är verkligen känsligt.
Jag fick en såna fina komplimanger på jobbet igår, att jag passar att vara gravid. För jag har bara mage, inget annat fluff som hänger där och här. Man behöver höra sånt när man är gravid, för man kanske inte känner sig så snygg då. Men jag tycker om min mage nu, i början va den inte så hård som nu. Ja det är verkligen en omställning!

Nu ska jag äta jordgubbar, mums.
 
 
Till top