Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Funderingar.

Permalink0
God förmiddag.

Suttit med körkortfrågorna, blir galen! Är så nära att klara den där jädra testet. Önskar jag hade lätt för sånt, men antingen är praktiskt eller teoretisk. Jag är inte teoretisk lagd, känns som det går lättare i livet för dom människorna som är det. Jag har alltid fått kämpa känns det som, vissa klarar sånt på en gång. Medans jag får kämpa, orättvist! Jag ger upp lätt också, fort det är en motgång ger jag upp. Blir arg och lägger ner, inget tålamod för fem öre. Men sånt är livet antar jag, är ju inte lätt jämt. Önskar bara man slapp kämpa så mycket!
 
Igår va vi hos Sofie hela kvällen, beställde pizza och pratade hela natten. Jag va inte hemma för halv tre i natt. Va väldigt trevligt! Hamnade i en het disskution om killar, kärlek och respekt för varandra. Blev ju inte mycket klokare för det haha. Men skönt att prata och fundera med sina vänner. För 7 år sen, fanns det inget snack om giftemål, hus och barn. Helt sjukt va fort det går. Märks att vi börja bli stora flickor nu haha. Tur att man har sina vänner♥

Nu ska jag gå ut med min håriga prins.
Ha en bra söndag.
 
 
 
 
Till top