Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

4 mån.

Permalink0
God kväll.

Precis tagit en skön lång dusch och det va såå skönt att slippa stressa när man ska duscha. Gör allt när han sover, dock så sover han inte så långa stunder på dagen. Tror det är därför han sover hela nätter, i förrgår gick jag och la honom kl 19 och sov till 06 dagen efter. Gör verkligen så mycket när man får sova en hel natt utan avbrott. I bland får jag ju gå upp och leta rätt på nappen i hans säng, men då somnar han om igen. I går blev han 4 mån, snart ingen bebis längre.
Men hade varit skönt om man fick någon sovmorgon i bland. Om man va två och en normal "pappa" så hade ju han kunnat ge honom den första maten på morgonen. Så man fick sova lite eftersom jag får ta all jobb på dagen. Men det könet vet verkligen ingenting hur det är att ta hand om sitt barn en hel dag. Fuck that! Undra hur länge jag ska gå runt och vara arg på det?! Nån gång tycker man ju att det ska släppa, men nej jag går runt och är arg på det hela tiden. Kan ju inte gör nånting åt det, man kan ju inte förändra en människa tyvärr.
Nog om det!
 
Helgen har varit bra, i lördags fick jag liten egen tid. Mamma va barnvakt en stund, så jag kunde göra lite trevligheter och idag blev det en fika Thimons med Cecon. Det va lika trevligt som vanligt!
Det va min helg, nu måste jag sluta skriva för prinsen har vaknat.
Ha en bra söndag.
 
 Cecon & Emilio♥
Till top