Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Jobba.

Permalink0
Godförmiddag.

Sitter i soffan och väntar på att klockan ska bli fyra. Ska jobba lite, jobbade även igår. Skönt att jobba, men är trött idag. Blev ett lång pass igår. Min syster hämtade Emilio halv tio på morgonen och jag va hemma halv åtta på kvällen. Då sov han, så igår träffade jag inte honom på hela dagen. Ändå att jag är med honom alla dagar i veckan så saknade jag honom igår och tänkte på han hela tiden. Man kan aldrig riktigt slappna av ändå att jag vet att han är trygg med min syster/moster och mamma/mormor. 

Idag när vi vaknade och gick i hans rum för att byta blöjan då ser jag detta ligga på hans gungstol.
Dom hade varit på stan igår när jag jobbade och köpt detta till Emilio. Såg inte det igår eftersom han sov när jag kom hem. Så glad blev jag! Bästa syster/moster. 
Roligare att köpa och få kläder till honom än till själv. 

Nu ska jag göra i ordning mig för jobbet och Emilio ska till min farmor. 
Ha en bra dag.


Till top